×

JESTEM KOBIETĄ beGLOSSY marzec 2018

Witajcie Kochani!

JESTEM  KOBIETĄ to hasło przewodnie marcowej edycji pudełka beGLOSSY.

Siła jest kobietą! Zasługujesz na wszystko, co najlepsze, więc podaruj sobie odrobinę przyjemności z nowym pudełkiem beGLOSSY. W środku znajdziesz 5 kosmetyków, które pozwolą Ci być piękną oraz umilić codzienne pielęgnacyjne rytuały. Miłego testowania!








VICHY Aqualia Thermal Krem o bogatej konsystencji
miniatura 15 ml
Świeży krem o bogatej konsystencji, który wtapia się w skórę. Długotrwale nawilża, poprawia sprężystość i  elastyczność skóry, redukuje oznaki odwodnienia. Dostosowany do potrzeb skóry w każdym wieku.

Aqualia Thermal to moja ulubiona seria w marce Vichy. Miałam już kilka kremów z tej serii i zawsze byłam z nich bardzo zadowolona. Ten wypróbowałam i również jest bardzo przyjemny także z pewnością go chętnie zużyję :)





NEONAIL Lakiery hybrydowy z kolekcji BOHO
produkt pełnowymiarowy
Poczuj wolność i daj się porwać zabawie najmodniejszymi kolorami z kolekcji lakierów o wyszukanych odcieniach. Podkreśl swoją unikatowość poprzez manicure w nieszablonowych kolorach w duchu Boho Chic.

Trafiłam co prawda na kolor nie do końca w moim stylu, ale może zostanie na jesień. Jeśli tylko wrócę do malowania paznokci :)





BOTAME Krem do rąk KOKOS lub BORÓWKA
produkt pełnowymiarowy
Poznaj krem do rąk marki inspirowanej naturą - BOTAME. Rozpieść swoje zmysły zapachem kokosu lub borówki na Twoich dłoniach. Krem sprawi, że skóra Twoich rąk będzie nawilżona, odżywiona i cudownie gładka.

Trafiłam na wersję BORÓWKA, która ma bardzo przyjemny zapach borówek ze śmietanką. Krem faktycznie jest odżywiający i nawilżający, zużyję go z przyjemnością.





MINCER PHARMA BotoxLIFT Serum do twarzy
produkt pełnowymiarowy
Formułą serum działa ze zdwojoną siłą: odpręża mięśnie i zapobiega ich nadmiernemu kurczeniu się oraz niczym bezigłowy zastrzyk kolagenowy - wnika w głąb bruzd i wypełnia zmarszczki od wewnątrz.

W moich zapasach czeka cała seria BotoxLIFT a serum jest po prostu świetne, więc drugie również zostanie dla mnie, bo serum wszelkiego rodzaju zużywam dość szybko.





EVREE Instant Help Multufunkcyjny Balsam
produkt pełnowymiarowy
Natychmiastowo i długotrwale regeneruje. Przynosi ulgę spękanej, podrażnionej i łuszczącej się skórze, wszędzie tam, gdzie potrzebuje ona ratunku: na twarzy, ustach, rękach, ciele i stopach. Zawiera 99% naturalnych składników. Nadaje się nie tylko do ust!

Bardzo przyda mi się taki kosmetyk :)





Oprócz kosmetyków z regularnej zawartości pudełka ( moja wersja pudełka, to wersja C ) znalazłam jeszcze saszetkę z chusteczką brązującą Efektima oraz próbkę nowości marki Vichy - Booster nawilżająco-wzmacniający. j
A Ambasadorki beGLOSSY otrzymały również... pełnowymiarowy MINÉRAL 89 Codzienny booster nawilżająco-wzmacniający VICHY. Aż mi się oczy zaświeciły jak go zobaczyłam - naprawdę cenię sobie markę Vichy.




Jak Wam się podoba to pudełko? Ja jestem z niego bardzo zadowolona, i to nie tylko ze względu na dodatkowy kosmetyk dla blogerek :) Już regularna zawartość pudełka podoba mi się bardzo, świetne produkty, naprawdę w moim guście. Po prostu super!

Czy też macie takie odczucia jak ja?
Dajcie znać :)

Buziaki,
Ania | Kosmetykoholizm

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Kosmetykoholizm , Blogger