×

Yves Saint Laurent Y Eau Fraîche

 Witajcie Kochani!

Dzisiaj mam dla Was kilka słów o zapachu męskim. Yves Saint Laurent Y Eau Fraîche to perfumy, które wybrałam w ciemno dla mojego męża.

Mój mąż lubi perfumy świeże, lekkie, nie przeszkadzające. Zauważyłam, że zazwyczaj są to te o niebieskiej warstwie "soczku". YSL  Y Eau Fraîche zamówiłam dla niego totalnie w ciemno. Kończył kolejny flakon CK ONE i chciałam dla niego coś dla odmiany. Zerknęłam na nuty oraz opis "orzeźwiająca woda dla mężczyzn" i postanowiłam zaryzykować. Czy się opłaciło?

 


Yves Saint Laurent Y Eau Fraîche

Y Eau Fraîche Zapach

Nuty zapachowe:
Nuty głowy: Cytryny, Imbir, Pieprz
Nuty serca: Geranium, Mięta, Lawenda, Jagody jałowca
Nuty bazy: Cedr, Oilbanum

 Y Eau Fraîche to flanker zapachu Yves Saint Laurent Y.  Y Eau Fraîche zostały wydane w 2020 roku. Ciekawi mnie bardzo pionier linii czyli perfumy YSL Y.

Jest coś bardzo ciekawego w tym zapachu. Pomimo tego, że zapach jest ewidentnie świeży i lekki, to ma w sobie dozę drzewno-aromatycznych nut. Są one tu lekkie, zwiewne a jednak bardzo wyczuwalne. W pierwszej fazie są faktycznie cytrusowe, jest lekko wyczuwalna pieprzowo-imbirowa nuta. Zapach rozwija się w połączenie drzewnej świeżości. Cedrowe nuty łączą się z ochładzającymi je miętą i lawendą.
Mojemu mężowi bardzo się spodobały, a najważniejsze, że mu nie przeszkadzają - a tak ma z mocniejszymi męskimi zapachami.

YSL Y Eau Fraîche będzie fajną propozycją na zimę dla mężczyzn lubiących świeże zapachy, lub na odwrót, ciekawym wyborem na lato dla wielbicieli kategorii drzewno-aromatycznej.

 


 

Zapomniałam o jednej rzeczy - twarzą linii jest Adam Levine - wokalista Maroon 5 - dla mnie to kolejny plus. 


YSL Y Eau Fraîche Flakon

Nie mogę ukryć, że flakon był tym, co zwróciło moją uwagę na ten zapach. Prosty w formie, ale bardzo ciekawy. Cieniowane szronienie, metalowa wstawiona poziomo litera Y - prezentują się naprawdę świetnie. Perfumy mojego męża stoją w łazience i już kilka osób zwróciło uwagę właśnie na ten flakon.

YSL Y Eau Fraîche Projekcja i trwałość

Pomimo swojej lekkości i świeżości zapach jest bardzo trwały. Czuję go na moim mężu przez cały dzień, nie niektórych ubraniach utrzymuje się nawet kilka dni. Projekcję mają może nie za dużą w ciągu dnia, ale z odległości takiej 1-1,5 m są już spokojnie wyczuwalne.

Także jeżeli szukacie czegoś ciekawego dla swoich mężczyzn - gorąco polecam!

Buziaki,
Ania | Kosmetykoholizm

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Kosmetykoholizm , Blogger