×

Dove Nourishing Secrets Glowing Ritual

Witajcie Kochani!

Czy wśród Was są miłośnicy marki Dove? Ja od lat mam do tej marki ogromną słabość i kilka produktów kupuję stale. Żele pod prysznic czy dezodoranty - to moje perełki. Za każdym razem, gdy pojawia się nowy zapach w ofercie marki, bardzo mnie to cieszy, bo chyba 99% zapachów trafia w mój gust. Jedną z najnowszych serii marki jest GLOWING RITUAL z linii Nourishing Secrets.







Seria GLOWING RITUAL inspirowana jest japońskimi rytuałami piękna. Dove Nourishing Secrets Glowing Ritual zawiera ekstrakt z lotosu i mleka ryżowego oraz cenne składniki odżywcze i nawilżające. Z tą serią codzienna pielęgnacja w domowym zaciszu zyskuje zupełnie nowy wymiar - aksamitna, kremowa konsystencja kosmetyków, kuszący zapach kwiatu lotosu oraz niezwykle przyjemna aplikacja gwarantują zmysłowe doznania i chwilę błogiego relaksu. A efekt? Skóra i włosy nie tylko odzyskują nawilżenie i zdrowy wygląd, ale i naturalny blask, który podkreśla piękno każdej kobiety.

Razem z przesyłką z kosmetykami otrzymałam ryż do Sushi oraz japońską kwitnącą herbatę, którą uwielbiam. Fantastyczny dodatek do przesyłki z produktami inspirowanymi Japonią.




 Linia Glowing Ritual to cztery kosmetyki - Żel pod prysznic, Balsam do ciała, Szampon do włosów, Odżywka do włosów

W trosce o włosy: Woda ryżowa i wyciąg z kwiatu lotosu znane są z właściwości nawilżających, przywracają naturalny blask włosom suchym i matowym oraz poprawiają ich elastyczność. Efekt? Gładkie i lśniące włosy.
Dove Nourishing Secrets Glowing Ritual Szampon i odżywka do włosów
Szampon i odżywka mają działanie nabłyszczające i dość mocno dociążające. Moje włosy nie są nimi przeciążone, ale cienkie włosy mogą już takie być. Moje, lekko podniszczone farbowaniami, włosy bardzo się z tą serią polubiły. Szamponu i odżywki używam zamiennie z innymi produktami, głównie dlatego, że szampon ma delikatne działanie oczyszczające, a ja co kilka dni potrzebuję czegoś mocniejszego do porządnego oczyszczenia włosów.
Po użyciu tego duetu włosy są śliskie i lejące, jednocześnie dociążone, nie elektryzują się. Wyglądają ślicznie i są bardzo błyszczące. I ten zapach... Cała seria pachnie kwiatowo-kremowo i ten zapach utrzymuje się na włosach przez cały dzień.




Z myślą o skórze: Wyjątkowa kompozycja składników aktywnych, mleka ryżowego oraz ekstraktu z kwiatu lotosu zapewnia do 24h nawilżenia i działa odżywczo, pozostawiając skórę miękką i gładką, otuloną delikatnym zapachem lotosu.
Dove Nourishing Secrets Glowing Ritual Żel pod prysznic
Dove Nourishing Secrets Glowing Ritual Balsam do ciała
Czy ktoś jeszcze nie zna kremowych żeli pod prysznic i ich balsamów do ciała? Jeśli jest jeszcze taka osoba, to koniecznie to nadróbcie. Ja uwielbiam te żele pod prysznic, balsamy również służą mojej skórze. Działanie tych kosmetyków jest takie samo, jak pozostałych klasycznych żeli i balsamów - skóra po ich użyciu jest nawilżona i mięciutka. Zapach jest piękny, delikatny i czuć go na skórzę przez jakieś 2-3 godziny.




Zdaję sobie sprawę, że teraz wiele osób stawia tylko na naturalne kosmetyki. Ja jednak doceniam również osiągnięcia laboratoriów - i marka Dove jest ze mną od lat.
Dajcie znać, jak a jest Wasz ulubiona seria.

Buziaki dla Was,
Ania | Kosmetykoholizm

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Kosmetykoholizm , Blogger