×

Kolorowe Lato na paznokciach - Golden Rose Rich Color 43

Uff... zdążyłam!!!

Witajcie!

W ostatniej chwili piątku - kolejny post z serii Kolorowe Lato na paznokciach.




Zobaczyłam go w sklepie i... wiedziałam, że będzie mój!





Kolor na paznokciach jak dla mnie jest idealny! Szukałam takiego.
Owszem, lakier nie jest bez wad, ale wybaczam mu wszystkie niedociągnięcia.

Pędzelek jest szeroki, jak w całej linii Rich Color. Ja jestem lewa w malowaniu paznokci, więc dla mnie idealny!!!
Potrzebne są 2 warstwy, i to dosyć grube, aby paznokcie były  ładnie pokryte.
Nie widać tego na pierwszy rzut oka, ale lakier ma maleńkie drobinki, które błyszczą w słońcu. Lakier na paznokciach jest tak śliczny, że... efekt na żywo jest jeszcze ładniejszy niż na zdjęciach. Najlepiej jego kolor oddaje pierwsze zdjęcie.
Schnięcie ciężko mi ocenić, ponieważ ostatnio używam wysuszacza Eveline.
Trwałość - zobaczymy dopiero, ale u mnie lakiery słabo się trzymają na paznokciach w ogóle. Zresztą ja i tak mac co 2gi dzień bym zmieniała kolor.






Na paznokciach mam:
 * Paese, Kuracja Naprawcza - 1 warstwa
 * Golden Rose, Rich Color 43 - 2 warstwy
 * Eveline, 3w1 Wysuszacz - 1 warstwa

Post powstał w ramach Akcji Maliny "Kolorowe Lato na Paznokciach"


A teraz się Wam przyznam... Pomalowałam pazurki po południu, zrobiłam zdjęcia i już miałam otwierać komputer... Ale Juniorek spał i tak się zaczął przebudzać... mamusia musiała utulić. I tak utulała, że obudziła się 23:05 :) no cóż.... Biegiem leki i biegiem post :) Dlatego tak późno :)

Buziaki dla Was,
Ania

41 komentarzy:

  1. bardzo sympatyczny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przyjemny kolor na lato:) Nie mart się, nie tylko Ty późno wrzucasz paznokciowe posty. Nie raz ciężko się wyrobić:)

    OdpowiedzUsuń
  3. a ja nie lubie tych szerokich pędzelków :) taka niezdara ze mnie :D

    ale kolor bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczny, takiego mi brakuje:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładny kolor. Nie lubię lakierów z drobinkami, ale tutaj zupełnie nie przeszkadzają, ładnie się mienią.

    OdpowiedzUsuń
  6. ślicznie się mieni ten kolor:) gdy nie moje liczne zapasy lakierów do paznokci już bym po niego biegła:P

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ładny, ale moje paznokcie jakoś "łyso" w takich kolorach wyglądają:/

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolor jest faktycznie śliczny:)

    OdpowiedzUsuń
  9. wczoraj byłam w Kosmyku- gr po 3,49 ale odpuściłam :D kupiłam sobie za to właśnie ten mały peeling z farmony jeżynowy, bo swój ze spotkania oddałam i żałowałam tej decyzji :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Na Twoich paznokciach wygląda znacznie lepiej niż w buteleczce :) ładny kolor

    OdpowiedzUsuń
  11. miałam,ale oddałam...u mnie na paznokciach nie wyglądał tak dobrze :/

    OdpowiedzUsuń
  12. jest śliczny, uwielbiam takie kolorki!

    OdpowiedzUsuń
  13. To zdecydowanie mój kolor:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kurczę skojarzył mi się z Peaches and cream od Wibo Gel like :)

    OdpowiedzUsuń
  15. No właśnie, widziałam wczoraj informacje, że ma się pojawić wieczorem post pazurkowy i się nie doczekałam, a tu proszę, mamusia sobie ucięła drzemkę :D No i dobrze, widocznie potrzebowałaś się zregenerować przy Juniorku :)

    Bardzo ładna jest ta brzoskwinka, zwłaszcza jeśli kolor najbardziej oddaje pierwsze zdjęcie. Dopiero co sama miałam fazę na znalezienie tego typu odcienia idealnego i ten jest mu naprawdę bliski, ale w trakcie uznałam, że to nie jest kolorystka odpowiednia dla mojej karnacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładny kolorek, ale w buteleczce wygląda na bardziej błyszczący ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładny kolorek, uwielbiam tą serię GR;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wcale się nie dziwię, że go polubiłaś :) Piękny kolor! :))

    OdpowiedzUsuń
  19. Widziałam go w kiosku, już w słoiczku wydawał mi się śliczny ale widzę że na paznokciach wygląda bajecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja z moim dzieckiem wiecznie zasypiam ;)
    Jak już się położę to od razu mi oczy lecą.

    A lakiery z GR z tej serii lubię bo są fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo ładna morelka i pomalowanie ideallne, z postu na post coraz lepiej;) Buzioki

    OdpowiedzUsuń
  22. Ostatnio strasznie podobają mi się takie odcienie ;)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Ładny kolor, niestety u mnie bardzo ciężko znaleźć lakiery tej marki ;/

    OdpowiedzUsuń
  24. fantastyczny ten kolor, takie właśnie lubię :)
    podoba mi się kształt Twoich paznokci ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Kosmetykoholizm , Blogger